Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Assalamualaikum~ Hye..

Ok, it's me Nashiha. Just call me Shiha. Nama saya ialah Nur Nashiha Binti Sha'ari. Umur saya 11 tahun. Saya bersekolah di Sk. Seri Berang, Kuala Berang, Hulu Terengganu. Saya mempunyai 5 orang adik beradik, dan saya ialah anak yang keempat. Tujuan saya membuat blog ini untuk menceritakan aktiviti2 seharian saya, keluarga saya, rakan2 saya dan lebih lagi. Tentedeng!
Monday 25 November 2013

Selamat Hari Raya Aidiladha~

Ini lah gambar aku yg konon nyew peace! haha.. Ni gambar aku waktu raye aidiladha hari tu. Family aku sume nye pegi tgk org smbelih lembu cume aku ngan kakak aku jew tggal kat rumah. Malas nak pgi kluar rmah sbb kitorang tak suke kluar rmah. Habis buat ape lgi dkt rumah ambik gmbar arh time2 tkde org cam ni.


Time nie aku prasan jadi Diva Motor ayah aku lah konon..\ Hebat tak girl mcam aku nie peace dkat motor LC nim? "prasan" Takpelah, sye cite pasal diri sye sndiri bkan diri org laen, betul tak? Betul, betul, betul! Haaha..

0 comments:

Post a Comment