Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Assalamualaikum~ Hye..

Ok, it's me Nashiha. Just call me Shiha. Nama saya ialah Nur Nashiha Binti Sha'ari. Umur saya 11 tahun. Saya bersekolah di Sk. Seri Berang, Kuala Berang, Hulu Terengganu. Saya mempunyai 5 orang adik beradik, dan saya ialah anak yang keempat. Tujuan saya membuat blog ini untuk menceritakan aktiviti2 seharian saya, keluarga saya, rakan2 saya dan lebih lagi. Tentedeng!
Tuesday 26 November 2013

My Friends !

Ini BFF lelaki aku. Name die Ahmad Ezham Eskandar Bin Ezani. Die la paling banyak mulut skali dlam class aku. Tapi aku suke b'kawan dgn die sbb bagi aku die nie sgt2 rapat dgn aku. Die buat ape entah wktu nie. Korek hidung kot, pastu die rakam. "jahat la aku nim" haha.. Kitorang tgh maen kat dpan tu pon die pegi rakam skali~


Ha.. ni salah seorang BFF aku and name die Nur Zahirah Binti Esa. Die nie baik hati and die sgt rapat dgn aku. Dalam class pon kitorang duduk b'same. Snang cite kemane shaje kitorang pegi bile ade aktiviti2 yg mlibatkan kitorang berdue mesti kitorang dduk bersame. Kemane shje tau! Haha.. Tu waktu lawan Choral Speaking Peringkat Negeri Terengganu. Skolah kitorang dpat no.3 mase pringkat nie.

0 comments:

Post a Comment